Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub czegoś nie rozumiesz w opisie aukcji, skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail - na każde pytanie odpowiadamy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 24h (dni robocze).
Służymy pomocą i doradztwem nie tylko przed zakupem ale również po - o tym, że traktujemy naszych klientów serio, świadczą między innymi poniższe certyfikaty
012 429-50-63
012 423-40-53
fax: nr wew. 24
tel. kom.
+48 509 649 009
sklep@grzejemy.pl
5292765
P.U.i H. Inproel
ul. Kremerowska 12/3
31-130 Kraków
NIP: 676-000-56-15
Nr rachunku bankowego:
63 1540 1115 2001 6011 4316 0001
przedmiotów
W sytuacji zakupu towarów z kilku aukcji, koszt transportu liczony będzie w stosunku do łącznej wagi towarów. W takim wypadku, przed dokonaniem płatności, prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Jeżeli adres do wysyłki ma być inny, niż podany w Allegro, prosimy o podanie go w tytule płatności oraz przesłanie go do nas pocztą elektroniczną na adres: sklep@grzejemy.pl. Brak takiej informacji skutkować będzie wysyłką na adres podany w Allegro.
Zgodnie z przepisami ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141 poz. 1176 z późniejszymi zmianami) niezależnie od gwarancji producenta lub przedstawiciela producenta w Polsce, na sprzedawcy ciąży dodatkowa odpowiedzialność za zgodność sprzedanego towaru z umową. Szczegóły znajdziesz w zakładce Jak kupić.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", KUPUJĄCY będący osobami fizycznymi, nabywający towary na cele nie związane z działalnością gospodarczą (konsumenci) mają prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru). Szczegóły znajdziesz w zakładce Jak kupić.
ZASADY SPRZEDAŻY
realizowanej przez pośrednictwo serwisu AllegroWażne:
- Proszę pamiętać, że zakup dokonany poprzez serwis Allegro, niezależnie, czy jest to licytacja, czy skorzystano z opcji "KUP TERAZ", traktowany jest jako zawarcie umowy kupna-sprzedaży przez KUPUJĄCEGO oraz wystawiającego ofertę sprzedaży, czyli Sprzedającego.
KUPUJĄCY, dokonując zakupu w ramach aukcji – poprzez przybicie lub poprzez wybór opcji „KUP TERAZ” ma świadomość, że zawarcie takiej umowy pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
Zobowiązuje to obie strony do należytego wykonania postanowień takiej umowy. - Po złożeniu oferty prosimy o dokładne zapoznanie się z informacją "DLA KUPUJĄCEGO" zawartą w powiadomieniu Allegro.
- KUPUJĄCY nie ponoszą żadnych opłat w związku z korzystaniem z allegro.pl w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
- Po zawarciu umowy, Sprzedający dostarczy KUPUJĄCEMU, będącemu konsumentem potwierdzenie zawarcia umowy na adres poczty elektronicznej w formacie pdf. (lub na piśmie razem z towarem) wraz z informacjami wymaganymi przez Ustawę o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. Poz. 827).
- Zawartość i struktura serwisu allegro.grzejemy.pl, a także wszelkie treści przekazywane KUPUJĄCEMU przez Sprzedającego chronione są prawami autorskimi. Powielanie danych lub informacji, w szczególności wykorzystywanie umieszczonych na stronie tekstów, jak również ich fragmentów oraz zdjęć w celach innych niż niekomercyjne bez zgody uprawnionego jest zabronione.
- W ramach wykonania umowy Sprzedający może wysyłać na adres poczty elektronicznej Kupującego treści cyfrowe (dokumenty w formacie .pdf lub tekst wiadomości elektronicznej). Ponadto, korzystanie z usługi jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.allegro.grzejemy.pl. Dla prawidłowej współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedającego, system teleinformatyczny, z którego korzysta Kupujący powinien zatem spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- zapewniać dostęp do sieci Internet;
- posiadać zainstalowaną przeglądarkę Internetową w najnowszej stabilnej wersji dostarczanej przez producenta na rok 2014;
- przeglądarka Internetowa musi mieć uruchomioną obsługę Java Script i Cookies;
- posiadać minimalną rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli, przy czym zalecana rozdzielczość ekranu to 1280x800 pikseli;
- posiadać konto poczty elektronicznej;
- obsługiwać i mieć zainstalowany program do odczytywania plików .pdf, na przykład Adobe Reader.
Sprzedający:
Platforma sprzedaży internetowej GRZEJEMY prowadzona jest przez Przedsiębiorstwo Usługowe i Handlowe INPROEL Wojciech Kuźniarz, z siedzibą w Krakowie przy ul. Kremerowskiej 12/3, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej, numer NIP: 676-000-56-15, REGON: 350657520. (zwany w niniejszym regulaminie: „Sprzedającym”), który prowadzi działalność za pośrednictwem platformy Allegro.pl handel systemami grzewczymi i systemami klimatyzacyjnymi.
Dane kontaktowe Sprzedającego, pod którym można się z nim kontaktować to:
- adres: 31-130 Kraków, ul. Kremerowska 12/3,
- numer telefonu: 509-649-009 ,
- adres poczty elektronicznej: inproel@inproel.pl
Sprzedający komunikuje się z Kupującymi za pośrednictwem strony internetowej: allegro.grzejemy.pl, poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Kupującymi mogą być osoby fizyczne lub prawne, a także jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, dokonujące zakupu za pośrednictwem Allegro.pl towaru lub towarów, oferowanych przez Sprzedającego na platformie Allegro.pl. Kupującym nie może być użytkownik Allegro.pl posiadający ponad 30% negatywnych komentarzy.
Towary:
Towary oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i oficjalnie wprowadzone do sprzedaży w Polsce. W związku z powyższym, dla wszystkich produktów, dostępne jest w Polsce odpowiednie zaplecze serwisowe. Produkty posiadają wymagane prawem certyfikaty oraz dokumentację w języku polskim.
Ceny poszczególnych towarów są podawane na platformie allegro.pl i nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy ponosi Kupujący.
Ceny produktów są cenami brutto i zawierają wszelkie opłaty: podatek VAT, cło, akcyzę (jeśli dotyczy).
Każdy zakup potwierdzany jest przez nas wystawieniem faktury VAT, która przesyłana jest Kupującemu wraz z towarem lub listem zwykłym.
Płatności:
Za towary wraz z kosztami przesyłki, Kupujący może zapłacić:
- przelewem - na rachunek bankowy wskazany w potwierdzeniu wygranej aukcji. UWAGA: na przelewie, w pozycji „Tytuł przelewu” konieczne jest wpisanie nazwy użytkownika i numeru aukcji !!! Brak tych danych może utrudnić identyfikację płatności i wydłużyć czas dostawy
- poprzez „PŁACĘ Z ALLEGRO” - zgodnie z procedurą serwisu
Realizacja zamówień:
Wysyłka zamówień realizowana jest po zarejestrowaniu płatności, w terminie od 48 godzin do siedmiu dni roboczych (chyba, że strony uzgodniły inaczej). W wypadku płatności przelewem, termin wysyłki liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.
Dostawy towarów realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych oraz - w wypadku wybranych produktów - za pośrednictwem Poczty Polskiej. Sposób i koszt dostawy określony jest w opisie każdej aukcji.
W sytuacji zakupu towarów z kilku aukcji, koszt transportu liczony będzie w stosunku do łącznej wagi towarów. W takim wypadku, przed dokonaniem płatności, prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Jeżeli adres do wysyłki ma być inny, niż podany w Allegro, prosimy o podanie go w tytule płatności oraz przesłanie go do nas pocztą elektroniczną na adres: sklep@grzejemy.pl. Brak takiej informacji skutkować będzie wysyłką na adres podany w Allegro.
KUPUJĄCY, przy odbiorze przesyłki, zobowiązany jest do sprawdzenia czy opakowanie jest nieuszkodzone oraz czy przesyłka nie nosi śladów innych uszkodzeń mechanicznych. Ewentualne uszkodzenia powinny zostać opisane w protokole szkody, potwierdzonym przez kuriera. Odpowiednie formularze szkód dostępne są u kurierów dostarczających przesyłki.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w przypadku przedstawienia protokołu szkody. Zdanie poprzedzające nie stosuje się do konsumentów, których reklamacje będą rozpoznawane niezależnie od tego czy sporządzono i przedstawiono protokół szkody.
Prawo do odstąpienia od Umowy (dotyczy wyłącznie zakupów „KUP TERAZ”):
Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Kupujący będący osobami fizycznymi, nabywający towary od Sprzedającego (będącego przedsiębiorcą) na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą (konsumenci) mają prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru). Odstąpienie może nastąpić w ciągu 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru, poprzez złożenie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu winno być złożone na piśmie i przesłane do sklepu na adres: ul. Kremerowska 12 lok. 3, 31-130 Kraków, z dopiskiem: ”GRZEJEMY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY” lub na adres mailowy inproel@inproel.pl. Kupujący, będący konsumentem może także skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, wskazanego jako załącznik do niniejszych Zasad sprzedaży, jednak nie jest to obowiązkowe.
Odstąpienie przysługuje Kupującym będącym konsumentami jedynie w sytuacji, w której kupują oni towar, korzystając z opcji „KUP TERAZ”. W przypadku kupna towaru na licytacji, prawo odstąpienia nie przysługuje, na mocy art. 38 pkt. 11 ustawy o prawach konsumenta, który wyłącza prawo odstąpienia w przypadku umów zawieranych w drodze aukcji publicznej, o czym Sprzedawca, niniejszym, informuje.
Kupujący będący konsumentem ma obowiązek zwrócić towar na adres Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy kupna-sprzedaży. Towar zwracany powinien być zapakowany w sposób skutecznie go chroniący, w miarę możliwości w opakowaniu fabrycznym, nieuszkodzonym. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć otrzymaną fakturę zakupu. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Kupujący. Gdy konieczne jest skorzystanie przy zwrocie towaru z firmy spedycyjnej (w przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą), konsument również ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 165 PLN.
Sprzedający zwróci płatności dokonane przez Kupującego, będącego konsumentem, w tym koszty dostawy w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy korzystając z takiego samego sposobu zapłaty, z jakiego korzystał konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. Sprzedający może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
W sytuacji zwrotu towaru, występujemy do ALLEGRO o zwrot prowizji z aukcji.
Prawo odstąpienia nie przysługuje Kupującemu, będącemu konsumentem, gdy:
- towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego będącego konsumentem lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- Kupujący będący konsumentem wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
- umowa została zawarta w drodze aukcji publicznej, w niniejszym wypadku – gdy umowa kupna-sprzedaży towarów została zawarta na licytacji, prowadzonej w ramach platformy Allegro.pl.
Gwarancja
Oferowane produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Z produktem dostarczana jest karta gwarancyjna określająca okres oraz warunki gwarancji dla danego produktu. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest przez wskazane przez gwaranta punkty serwisowe. W przypadku awarii sprzętu sugerujemy kontakt z naszym sklepem w celu ustalenia procedury reklamacyjnej. Urządzenia reklamowane w ramach gwarancji powinny być dostarczane do serwisu w oryginalnych opakowaniach.
Reklamacje
Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad.
Niezależnie od gwarancji producenta lub przedstawiciela producenta w Polsce, na Sprzedającym ciąży odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) (dalej zwana: „Reklamacją”).
W przypadku umów kupna-sprzedaży, w których Kupującym nie jest konsument, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo wyłącza się zastosowanie przepisów art. 556-576 Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 ze zm.).
Reklamacje mogą być zgłaszane
- pisemnie na adres ul. Kremerowska 12 lok. 3, 31-130 Kraków,
- e-mailem na adres poczty elektronicznej: inproel@inproel.pl
Kupujący będący konsumentem ma prawo do zgłoszenia reklamacji w terminie 2 lat od dostarczenia mu towarów.
Jeśli zamówiony Produkt ma wadę Kupujący będący konsumentem, składając reklamację, może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
(chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla użytkownika wymieni produkt na wolny od wad, albo usunie wadę); - zażądać wymiany towaru na wolny od wad;
- zażądać usunięcia wady.
W terminie 14 dni od złożenia reklamacji Sprzedający ustosunkuje się do niej i powiadomi Kupującego będącego konsumentem o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli żądane przez Kupującego będącego konsumentem wymiana towaru na wolny od wad albo usunięcie wady, wiązałyby się dla Sprzedającego z nadmiernymi kosztami lub byłyby niemożliwe, Sprzedający zaproponuje Kupującemu będącemu konsumentem inne rozwiązanie, odpowiednio: usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad.
W przypadku, gdy do zrealizowania żądań przedstawionych w reklamacji konieczne jest dostarczenie Sprzedającemu reklamowanego towaru, Kupujący dostarczy towar na adres: ul. Kremerowska 12 lok. 3, 31-130 Kraków, na koszt Sprzedającego.
Sprzedający dołoży starań aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
Po wyczerpaniu procedury Reklamacji, Kupujący będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z drogi sądowej w celu dochodzenia swoich ewentualnych roszczeń lub skorzystania z dopuszczonych przez prawo pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, w szczególności mediacji i stałego sądu polubownego prowadzonego przez właściwe jednostki Inspekcji Handlowej, a także uzyskania pomocy w tym zakresie ze strony właściwego powiatowego lub miejskiego rzecznika praw konsumentów (przy czym Usługodawca nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zastosowanie pozasądowych sposobów rozstrzygania reklamacji). Dokładne informacje na temat możliwości zastosowania procedur pozasądowych dostępne są m.in. w siedzibach właściwych organów (miejskich i powiatowych rzeczników praw konsumenta, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej) oraz na ich stronach internetowych, a także na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
Sprzedawca stosuje Kodeks Etyki dla Przedsiębiorców dostępny na stornie internetowej Krajowej Izby Gospodarczej pod adresem: http://www.kig.pl/kodeks-etyki-dla-przedsiebiorcow.html
Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu 25.01.2015
Zapraszamy i życzymy udanych zakupów oraz zadowolenia z wybranych produktów!
Chętnie służymy pomocą w wypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości co do wyboru, instalacji i funkcjonowania oferowanych przez nas urządzeń.
Regulamin allegro.grzejemy.pl do pobrania